incissss Durumlar sizde nasıl, 38+3 deyim tık yok göbeğim olmasa hiç hamile gibi bile değilim 🤷🏻♀️ Bebek şuam 3300 kilo ve doktorumuz son 3 kontroldür bebeğin biraz iri olduğunu söylüyo, sizlerde durumlar nedir🙂
Kubosss123 incissss Bizde bugün 38 olduk çok şükür kuzum benim bebis de 3kilo 100gr gayet normal dedi 🤭 sancilarim oluyo artık benim özellikle geceleri vajinam patlicak yerinden çıkacak gibi zonkluyo 🤦♀️
Gozde19 incissss aynıyız :) sancım var aşırı derecede nst de 70lerde çıkıyor ama açılmam olmadığı için doğuma almıyorlar eve gönderdiler dayanamıyorum napcam bilmiyorum
serilady Bende 38+2yim valla son 1 haftadır artık doğumun yaklaştığını anlıyorum okadar ağrım oluyor ki vajina kısmında az daha dayan diyorum artık 😄 benimde şuan 3400 kilosu aslında iri değil bence normal
Ef24 38+2 yim 3550 gram bebeğim. Bu sabah yatarken 2 kez adet sancısı gibi agrı girdi kasıklarıma yalancı sancı dedikleri sanırım. Az önce de sol kasıgıma bıçak sapladılar sanki ya gerçek doğum sancısı böyle ise el parmaklarımın ucuna kadar elektrik çarpmış gibi oldum 🥺
Gunesim_dogacak_06 38+6 olduk bizim kız nazlı gelmek istemiyor gibi.. Şaka bi yana rabbim hayırlı vakitte hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize insallah🤲