Merhaba arkadaşlar 😊
şuanda 29. Haftamdayım 3 hafta sonra doğum iznine ayrılacam. Fakat son zamanlarda pandemin artmasıyla birlikte çalıştığım şirket doktorumdan 32. Haftama kadar rapor istiyor aksi takdirde ücretsiz izin vericekler demem o ki şuanda haffa sonu olduğu için doktorumu rahatsız etmek istemiyorum ama aklıma takıldı sizce 3 hafta rapor verirler mi ?