Merhaba hanımlar bir cogunuz biliyorsunuz iki kaybım var 7 ay önce sezeryan olmuştum ilk kez bu ay denedik ve ben ovulasyon kullanmıştım ve yumurtlamayı gördüm ama olmadı gebelik adet oldum önceden de eşim de sperm problemi oldugu için eşim muayeneye gitti hersey güzelmiş sperm sayısı morfoloji falan ama harekette biraz sıkıntı varmış ama o da hemen düzelecek bir sey dedi doktor eşim keçi boynuzu pekmezi kabak çekirdeği muz fındık fıstık ceviz kuru incir bitter cikolata falan yiyecek bu ay bir de doktor bu vitamini vermiş bunu eşi kullananlar acaba ne zaman hamıle kaldınız hemen etki etti mi? 🥰🌸