Kızlar merhabaa,
Doğuramıyorum diyen doğuruyomuş dediler geldim 😀 25-26. haftamdan beri vajina kemiği ağrısı çekiyorum şiddetli ve dayanılacak gibi değil buna rağmen 37+4′e kadar çalıştım sırf hareket olsun yatmayayım diye. Şu an 39+4 olduk. İyice baskı oluyo kemiğin ağrısından ağlayacak duruma geliyorum bi an önce doğsun istiyorum. Çatı muayenesi veya alttan muayene olmadım. Nişanım gelmedi, sancı da son nst de azıcık çıktı. İki üç gündür sırt, bel, kasık ağrım ara ara yokluyo sadece kemik ağrım fazlalaştı. Hurma, sıcak duş vs hepsini denedim. Pazartesi 40 hafta oluyo doğumu başlatmak için ne yapmalıyım bilmiyorum. Aranızda başka şeyler deneyen var mı 😐