Bebegiminannesi_ Birgul ben temmuz ayında kimyasal gebelik gecirdim oyuzden aynı olmasından korkuyorum😔
Birgul Bebegiminannesi_ bende geçirdim kimyasal geçen ay anyayabiliyorum seni dua et canım hayırlısı olsun inşallah senin için. Adetin geçmeden mi yaptın
Elifkzlcn Bebegiminannesi_ Bana da ince çizgi var gibi geldi ama daha erken bir kac gune daha netleşir cizgi insallah hamilesinizdir 🤲
Mucizeistiyorum Bebegiminannesi_ canım ben gördüm çok ince. ama bence yapmaya devam et. koyulaşır mutlaka. adetine de daha varmış zaten