zeome sancinizi bekleyin doktorla iletişime geçebilirsiniz isterseniz ama hastaneye bence gitmeyin sancılarınız sıklaşsın . Sizde bu arada son kalan işlerinizi halledin sıcak suyun altinda durun açılmanız ilerlesin. Squat filan yapın, rabbim çok kolay bi doğum nasip etsin insallah