Yasininannesi Merhaba kızlar.Sanırım mide yanması hamileliyin olmazsa olmazı😑 Bende özellikle akşamları daha çok rahatsız ediyor.Bu duruma ne iyi gelir bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim😊
Burcuu3761 Yasininannesi canım burda bir çok anneden süt duydum mide yanmasını geçiriyormuş ama ben süt içemiyorum o yüzden salatalık yiyorum benimki o şekilde geçiyordu
Bebek-geliyor Yasininannesi süt içemiyorsanız laktozsuz süt deneyin. Salatalık, badem, sade soda iyi geliyor.
melikeuyanik Yasininannesi bende hamileliğim boyunca yaşadım mide yanmasını o kadar kötü ki bi çay kaşığı karbonat atıp üstüne su içiyorum anında kesiyo
Yasininannesi Burcuu3761 Evet canım onu bende duymuşdum fakat hiç süt sevmem içemiyorum.Salatalıgı denerim teşekkür ederim🤗
Yasininannesi Bebek-geliyor Tamam teşekkür ederim önerileriniz için hepsini denicem inşallah iyi gelir
Yasininannesi Snszasla Tamam canım önce bu tavsiyeleri denerim olmazsa şurupa geçerim teşekkür ederim
Smyyetrkeri Yasininannesi ah ah ne cektim ondan biliyormusun o mide yanması yokmu ben hergün günde 3 4 kilo salatalık yerdim ama çok rahatlatırdı midemi 🥰👍
Yasininannesi Smyyetrkeri Evet kesinlikle çok rahatsız edici bi durum😑 Salatılgı mutlaka denicem çünkü gördügum kadarıyla bi çok kişi öneriyor teşekkür ederim.