Kızlar az önce doktordan geldim çatı muayenesi Yapıldı 39+0 dayım Biraz zorladı galiba doğumu tetiklesin diye eve gelir gelmez lavaboya girdim kırmızımsı kan geldi şimdiden de peçeteye sildikçe leke geliyor sabah ta belim çok ağrıyordu şimdi daha çok şiddetlendi karnım sancılanıyor sürekli yani hiç geçmiyor böyle olan var mı rahim ağzında sürekli ağrı hissediyorum