grmz31 sakın başka bebeklerle kıyas yapma üzme kendini her bebek aynı degl benm bebegimde o haftalarda o kilodaydı geriden geliyordu haftalık kontroldeydik. bende bakıyodm buraya herkezin bebeği 2 kilo ve ustu benm kı gerideydi ama 36+5 de erken dogdu ve kilosu 2330 gr dogdu yani gününü bekleseydi 3 kilo dogacakmişiz en önemliside saglıklı olmaları bebegim sağlıklı doğdu cok şukur boşuna stres yapmişim😊