Seymaaygzz E-v-A101 Sedaaaaaaccccaannsssns Aynen bende hiç yaşamadım hamileliğimin başından beri kullanıyorum yutarken bile zorlananlar varmış bende oda yok hiç zorlanmiyorum. Sende başka brsey olabilir canım
buseyusuf27 Sedaaaaaaccccaannsssns kendını hıc zorlama cnm ben 2 kere ıctım kusma ve baygınlık yaptı bıraktım hapı dha sonra elevıt yazdılar cok skur bır skntım yok rahatım sende bence saglık ocagına gdıp elevıt yazdır ıskence yapma kndıne
Hzl Sedaaaaaaccccaannsssns Bana da bisey yapmadı gun icin de uykum geliyor o da normal hamilelik de oluyor diye biliyorum ben hamile kalmadan önce kullanmaya basladim ilk basta mide bulantim oluyordu simdi iyiyim .
Gonca2535 Sedaaaaaaccccaannsssns hastanede bi test yaptırmanız en iyisi ilscın bu kadar yan etkisi olamaz inşallah ciddi bişey yoktur
Ayse10 Sedaaaaaaccccaannsssns ben de içiyorum ama özellikle yemekten önce 1 bardak suyla içmem söylendi tok karnına değil, ben bi sıkıntı yaşamadım.
Sahra1234 Sedaaaaaaccccaannsssns Bana da kabızlık yapmıştı doktorum o yapmaz falan dedi ondan doktorum dedim değiştirdim ferro sanol aldım aç karnına sabahları kabızlık falan gitti ben bilmezmiyim vücudumu hiç ☺️
Sedaaaaaaccccaannsssns Doktor bazı bünyeler de yan etkisi olabiliyo dedi simdide ishal oldum titreme geliyor üstüme kan alındı temiz çıktı idrar yolunda iltihap var ama ilac veremem dedi 😖😖