Meryempalabyk Epifenomen Bencde herkes bsy söylypr ben 17 mm le serkulaj oldum 9. Haftamda yogun kanamayla suan 32 olduk cok şükür :) devamlı yatmıyorum ufak tefek işlerimi yapıyorum tabi progestan magnezyum kullanyrm okdr bende cok korkmustum ama korkulcak bsy yokmuş :)
Epifenomen Meryempalabyk tabii kuzum, bizim en çok ihtiyacımız olan şey moral, ben ne zaman kendimi sıksam üzülsem hemen kasılmam oluyor. Birkaç haftadır serklaj olduğumu bile unutmuş gibi davranıyorum çoook rahatım 😌 hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah
28umran52 Epifenomen amin inşallah canm bnde takmamaya çalışıyorum ya Rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah
28umran52 Epifenomen meraba ablacım 3 gün oldu sarklaj oldum ama çok az bi batma var sizdede oldumu hafif bi batiklik hissi var agrım yok
Epifenomen 28umran52 geçmiş olsun kuzum, bir hafta ara ara olmuştu batma gibi hissetmiştim. Bebeğin henüz aşağıda, kese oraya baskı yapar. Vücut ipe alışır biraz sonra. Yatmaya çalış, daha hızlı adapte olursun 😌
Ozlmchngr Bende hem hamilelikte serkulaj hemde abdominal serkulaj olmuş biri olarak sunu.soyleyebilirim kendinizi hiç kimseyle kıyaslamayın benim ilk serkulajimda benle birlikte atılan hastalar ayağa kalkmıştı ben tamamen yataktaydim tuvalete bile kalkmadim yasaktı o yüzden ne korkun ne de kıyaslayın bu süreç herkese göre farklı işliyor vücut yapı meselesi
Epifenomen 28umran52 sağ salim ileri haftalarını görürsün inşallah kuzum, doktorun serklaj sonrası neler söyledi aana yapman gerekenler hakkında?
28umran52 Epifenomen çarşambaya kadar yat dinln dedi çarşamba günü kontrolden sonra söylicem nelere dikkat edeceğini dedi canm
Epifenomen 28umran52 kendini sakın strese sokma, üzülme stres yapma. Serklaj ilk yapıldığı zamanlar biraz risklidir, arı kovanına çomak sokmak gibi bir şey demişti doktorum. İlk 10 günü atlat vücut serklaja alışır, doktorun ne diyorsa ona uy. 💕
28umran52 Epifenomen çok teşekkür ederim içim rahatladı rabbim insallah hepimiz sağ sağlim bebeklerimizi kucağımiza alırız