Aknkbr Esrae2 bilmiyorum ama bnde kızımın adını nisa koyucam kibar ve naif geliyo millete bakarsan isim beğendiremezsin 🤗
mrs_elisah Ay valla kimseye birşey beğendirilmiyor. Sen beğendiysen köy canım. Ayrıca hiçte demode degil. Asıl şimdi konulan isimler ilerde demode olacak. Çünkü Nisa kalmayacak her yer liva liya lila dolacak.
bebeklerim__ Esrae2 hayır çok güzel çok kibar kimseyi dinleme. Önmli olan senin içine sinmesi. Bende oğlumun adını ömer koydum bana Da aynı şeyleri dediler ama kulağımi tıkadım
Seymaaygzz Esrae2 Biz babasıyla Nisa Duru koyduk canım kızımın ismini çokta bayılıyoruz herkeste sevdi. Ve cakralarina baktırdık gayet güzel isim bizim eksiklerimizi tamamlıyor ❤️
Didi6 1tinybean Anlamlı gelmiyor bana. Bir Arap kızına Kadın diye bir isim koysaydı, o da ilginç olurdu. Nisa değil de Nisanur, Hayrunisa gibi isimler anlamlı.
minnie11 Esrae2 eski ya da yeni fark etmez ama anlam olarak kadın demek, bana çok manalı gelmiyor açıkçası. Tabii içinize şimdiyse etraftakilere kulak asmayın 😊