Kızlar merhaba 14 haftalık gebeyim öncesinde bi düşük yaptım bundan dolayı doktor bir süre ilişkiye girmeyi yasakladı. Her gittiğimde yasak bak unutma diyodu ama iki üçtür gittiğimde hiç bişey demedi. Sizce düşük riski ortadan kalkmış mıdır böyle bi durumda olan var mı