Busraky Sydabskrt hayırlınolsun benimde 36 haftalık 2 gündür sizin gibi ishal gibiyim adet ağrılarım gbi ağrılarım oluyı acaba doğum mu yaklaşıyo çok korkuyorum
fubaaa00 Busraky benimde gecen 3 ten berinhafif hafif belime agri vuruyor ama sanci degil ben gunumu doldurdum dakika tutmam gerekiyormu😞
Sydabskrt Çok şükür doğurdum kızlar 7 cm açıldm ama sezeryan oldum rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲
B_isik Sydabskrt ya çok şükür allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin bahtı da güzel olsun inşallah. Biz de bebişlerimizi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ☺️😍❤️❤️