Astadavistabeybi Semanurkeles61 ben 12.haftada başladım şuan 25.haftadayım çok şükür olmadı inşallah olmaz ya badem yağı kullandım tüy yapıyormuş meğer ama kullandım Gitti
MYstryy Semanurkeles61 ben bisuru sey kullandim yine catir catir catladm vcdum cok musait. 12 . Haftadan snra başlayın bence erkenden baslamak en iyisi
Semanurkeles61 Ben daha 10 haftalığım öncesinde kilo alıp vermelerimde hafiften çatlaklar oluşmuştu karnımda yani çatlamaya müsait cildim galiba onun için şimdi erkenden yağa başlamak iyi olur değil mi
Semanurkeles61 Peki bu kremler ve yağlar sabah akşam mı sürülmesi lazım yoksa günde bir yeterli olur mu
Bonnusimo Semanurkeles61 sabah aksam sürülmesini öneriyolar genelde ben sadece yatarken sürüyorum bide duştan çıktıktan sonra mutlaka bebe yağı sürüyorum sabahları çok üşeniyorum ama hep nemli kalsın amaç o gün icinde bile sürebilirsin yani ben hamileligimi öğrenir öğrenmez başladım 33.haftamdayım henüz yok ama oladabilir yani maalesef garantisi yok🤷♀️