ferhunde Şubatta dogum yapacagim.ama ne alacagimi bilmiyorum 62 cm aldim 56 cm olani aldim.fakat kimiai 62 cm olan yaza denk gelir uzun kolli giyemez diyoru.bu arada izmirde yasiyorum malum havalar erken isiniyor.lutfen tecrubeli anneler yardim edebilir mi?
Balapan ferhunde evet yani bebeğinizin doğum boyuna bağlı benim bebeğim 51 cm doğdu 62-65 cm olanların bazılarını 3. Ayda ama çoğunu 4. 5.ay itibari ile giydirdik.
Astadavistabeybi ferhunde ebebekte pijama altları vardı tekli baya da kalın 6,5 lira isterseniz ondan alın bol bol giyer ben dün aldım
haziranin25i ferhunde boya göre değil de aya göre hareket ediyorum açıkçası doğduktan sonra boya göre alışveriş yapmayı düşünüyorum çünkü karnında bile doğru ölçüyü veremiyor olabilir. Yada kilolu doğum yapabilirim diye sadece hastane çıkışları yelekleri emzik biberon patikleri hallettim
Zeynep_35 ferhunde 1 ay kadar yenıdogan gıydirirsiniz yenıdogan alın bıraz dıgerlerını kıslık ıcın 0-3 ay alırsınız