Kizlar dun buraya yazmıştım ama maalesef kimse cevap vermedi 22 haftamdayım yeşilimsi akinti var diye mixovul fitil vermişti doktor önceki gün kullandım dün çok fazla akintim oldu gece 3 de de akıntının içersinde kan ve lekeler vardi apar topar acile gittik bebeğin kalp atışını ebe dinletti ebe alttan muyanr etti rahim ağzı açıklığı yok dedi doktor da önemli bi sey yoktur vs dedi acaba acaba enfeksiyon sebebiyle mi geldi o kan bilgisi olan vardır umarimm