Bende 28 haftalık gebeyim ve bendede o durum oluyor bazen sağ taraf bazen sol ama genelde sol tarafta belli bir şişlik oluyor ve elimi üzerinde gezdirince normal oluyordu doktor a sordum erken Doğum belirtisi olabilir dedi ve gün içinde kaç defa öyle olduğunu say dedi 6 nın üzerinde oluyorsa ona göre yol izleyelim dedi ve 6 nın üzerinde oluyordu magnezyum hapı verdi onu kullanıyorum sanki biraz daha azalttı o durumu gibi