Lierac kullanıyorum aynı zamanda bebe yağıda sürüyorum ikisini dönüşümlü kullanıyorum 38 haftalığım sadece 2 tane çatlağım oldu oda benim hatam ben çatlamıcam galiba diyip 2-3 gün sürmedim bişey öyle oldu bide bol su dışardan ne kadar nemlendirsende içerdende desteklemek lazım ama birazda genetik bence çok kafaya takmayın doğumdan sonra çatlak tedavisine gidersiniz