Arkadaşlar dün doktoruma kontrole gittim 38+2 olduk doktorum bana çocuğun kilosu iri sen ise zayıfsın dedi çatın dar normal doğum yapcam diye kendini paramparça edersin ben normal değil sezeryan öneriyorum sana dedi ama yinede ben kendimi zorlarim dersen sana kalmis dedi perşembe gününe randevu verdi sizce ne yapmalıyım?