Meriwa Bebislerimiz biz 1 aylık olduk bile valla 😄 karnınızda durması en hayırlısı 🤦♀️ Gaz beni benden aldı
Meriwa Deletedmom417 olsun takma kafana bebiş nasıl bu arada yeni doğana 30 cc 3 saatde bir veriyordum canm ama önce hep emzirmeye çalış
Gkc2144 Deletedmom417 evet canım söyle bir düzen kurdum 2 saate bir anne süttü 6 saate mama artık ne kadar gelirse o kadar emiyor bende sağıp tekrar dan veriyorum ama bazen Bebek süt içse bile durmasa aç azıcık mama yapıp veriyorum 30 ml
Tgbkzn Ben bi öğününde 40 ml anne sütü diğer öğününde hem anne sütü hem mama veriyorum 20ml anne sütü 20 ml mama olarak ve aralardada emziriyorum doktorum böyle önerdi banada
Deletedmom417 Meriwa çok şükür iyiyiz meme ucum yok ememiyor sağıp veriyorum pompayla sağıp şırınga ile veriyorum günde 1-2 kere mama veriyorum
Meriwa Deletedmom417 ben direk biberonla verdim ☺️ Şükür meme reddide olmadı şırıngayı doktor bana önermedi fazla gelir bebeğe diye kaşıkla ver dedi kaşıkla da ben uğraşmadım artık