20 eylül 2020 de ben dünyaya bir kuş getirdim. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. 39+3 de ufak sancılarla gittim hastahaneye. Hala inmemişti kanala yavrucagım. Doktorum da bu minnoş seni zorluyor suni sancı için sana sabaha yatış verebilirim dedi. Ben de kabul ettim zaten sonu belli diye ama belkide dayanırım diye. Her cektigim sancıda herkese dualarımı ettim inşallah kabul olur. Sabah 7 de yatısım oldu Ilık ılık sancı vurmaya basladı saat8 de ama hiç şiddetli değldi bu muydu yani diyordum hep 😂😂 tabi sonraları görene kadar açılmam yok sancılarım düzende ama açılma 2 cmde kaldı dedim ben dogurqmqm cıkartamamm bu ne acı dedim. Hoplattı gercekten 😂 aksama doğru saat 4 de cıkarDılar suni sancıyı bu seferde kendi sancım başladı 😣 ama hala açılma yoktu ve minik süt oğlum hala karnımın yukarısındaydı. Sezaryene karar verildi kesinlikle. Doğumhaneye girdgm an cok korkmustum. Salak gibi bakıyordum doktoruma o da sakın korkma ben seninle iletişim halinde olucam falan dedi. Doktorum cok tatlıydı cok şükür 🙏 anestezi uzmanı da sürekli başımda benimle ilgilendi ekip süperdi. Bana başladıklarında haber vereceklerin söylediler bende bekliyordum ay bir baktım benim kabak oglum cıkmıssss mis gibiydi 😊 rabbim hak eden herkese nasip etsin. Hala bişeylerin şokundayım anlatabilidigim kada anlattım. Bebegimle eve geldkten sonra 2. Gün tekrar 24 saat hastahaneye yattık bu konuyu da anlatacagım inşallah . Hqla birşeyleri hazmedemedim . Allahım evlatlarıyla sınamasın kimseyi. Sizleri seviyorum❤️