_Mother_ Melisa2409 hiç geçmiyor yaa karnım büyüdü keşke hemen doğsa diyorum bizde 8+3 5 mayıs görünüyor
Ozlem22 Melisa2409 Yaa hele.bana hiç geçmiyor evde tek.basima.bide bulantı kanama da.olunca insanı çok.zorluyor
Melisa2409 Bsmlh 8 mayıs gibi görünüyo Doktor 10. Haftaya kadar benimsemeyin tüm gebeliklerde böyledir diyeli sürekli içimde bi huzursuzluk var Daha hiçbir şeyini hissedememek de zorluyo insani Sadece oturup kontrol zamanını bekleyebiliyosun
ZehraBasak Merhabalar 🙋🏻♀️ Benim de Mayıs 23 yazıyor gebelik takipte 🙏🏻 Çoook uzun bir zaman ve ürkütücü geliyor.. Nasıl olacağım nasıl hissedeceğim.. 2 gündür midemle başım dertte. Bugün biraz daha iyim sanırım🙏🏻 Çar çabuk gelsin o gün hepimiz için 🙏🏻
Melisa2409 ZehraBasak umarıım 🙏🏻 Başlarda bulantim oluyo diye şikayet ediyodum meğer o hiçbir şeymiş 😂 8. Ve 9. Haftalarda maksimuma ulaşıyomuş sanırım gerçi yine de şükrediyorum çıkarmıyorum diye 😊
198697 ZehraBasak canım aynı gün benimde 23 mayıs inşallah sağlıkla alırız kucağımıza💕 bende henüz bulantı falan yok bakalım
Melisa2409 Cellist61 forumdaki başlıkları okurken bi ben yeniyim heralde diyodum cok mutlu oldum yalnız olmadığıma
ae3535 _Mother_ 3 mayis🙋🏻♀️ Benim icin de zaman gecmiyor:) ilk bebek ama yine de cinsiyeti de merak ediyorum😊
BrcHmt Melisa2409 aynı gün :) Allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Birminiginannesi Melisa2409 o nasıl doktor ya degiştir bence doktorunu cnm bir gebeyi strese sokmam gerek kanaman yoksa bişey olmaz inşallah sıkma canını
Tuuceetkn Melisa2409 merhabalar bende Mayıs annesi olacam inşallah. Ama beklemek çok zor hissetmek istiyorsun sürekli elim karnımda bir an önce büyüsün istiyorum her ayın ayrı bir güzelliği varmış sağlıkla bir an önce kavuşuruz kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻😊
yasemin__hemsire Merhaba bayanlar benimde 16 mayıs görünüyor tüp bebekle hamile kaldım. Bulantılarım geçti bi kac gündür ödüm kopuyordu acaba betam düşüyor mu felan diye halbuki kalp atışını da duyduk çok değişik bi duygu fena stresliyim
Melisa2409 yasemin__hemsire oh iyi bari 🥰 hadi hayırlı olsun Zaten kalp atışı duyana kadar insan ölüp diriliyor Benim de 2 hafta geç döllenme olmuş 7.5 haftalık diye gittiğimde daha 5.5 haftalıkmış meğer. Beklediğimizden küçük gördüğümüzde baya korkmuştum. O yüzden aslında şuan 8 mayıs gözüküyo tarih ama doktor tam sınırlarını ölçemiyorum 9. Haftada daha net anlarız tam ne kadarlık olduğunu dedi
yasemin__hemsire Melisa2409 benimde tup bebek olduğundan son adete göre hesap lama dedi dr aslında son adete göre 7 hafta 5 gün eksik hesapla dedi
aycaycayca_89 Benimde nasipse tahmini 21 Mayıs gözüküyor🥰Bugün 6+1 olduk bizde😍 Dün keseyi görmeye gittim doktor 2 hafta sonra kalp atışı İçin çağırdı, umarım hepimiz bir problem olmadan rahatlıkla bitiricez bu günleri 😊
Bsmlh aycaycayca_89 benide bugün 6+1 ölçtü şükür kalp atısını aldık haftaya tekrar gel dedi sağlık ocağında kanlar verıcem pazartesi onlarıda alıp götürülen inşallah hepimiz kucaklarız saglıkla
EceEgemen aycaycayca_89 cnm benimde bugün 6+2 5+2 de keseyi gördük doktorum 6+4te gel dedi inş bebişi ve kalp atışını görücez 🙏 daha önceden bir düştüğüm var o yüzden progestan ve coraspin kullanıyorum heyecan tavan pazartesiyi bekliyorum 🙂
aycaycayca_89 Bsmlh benimde pazartesi günü yaptırmam gereken tahliller var onları hallettikten sonra 12 ekime gün aldım, nasipse o gün gümbür gümbür duyarım 8+3 oluyor 😁
tuuceozyvz Bsmlh bende bugün 6+5 im inşallah kalp atışını duyacağım allah hepimizin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Melisa2409 Bsmlh öyle yapıyorum sabah akşam dua ediyorum konuşuyorum alıştım bi kere yapacak bir şey yok 🥰 hepimiz sağlıklı bir şekilde kavuşuruz inşallah
Melisa2409 Ozlem22 biz de karantinadan dolayı 2 hafta evdeydik bir de anneannemle dedemde corona çıkınca hemen meraktan hem bize bir şey olacak mi diye beklemekten baya zor geçti Evde etrafa baktıkça midem bulanıyodu artık 🤦🏻♀️
aycaycayca_89 EceEgemen herşey yolunda, herşey çok güzel olacak tek düşündüğümüz bu olacak bundan sonra 😊😍 bak aynı dönemdeyiz umuyorum ki sağlıkla sıhhatle bitirip kucağımıza alıcaz 💕
Sevincinci EceEgemen Benim de aynı durumum var Cuma günü ben de kalp atışını bekliyorum ilk bebeğimi kaybettim allahım sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bizlere ❤️🤲🏻