Mom36 canım yumurtlama zamanı benim de çok ağrım olur. bel karın bacak ağrısı . sanki adetmişim gibi. bu ağrım üç.gün falan sürer. bu sıralarda pembe ya da kahve rengi lekelenmem olur hep. doktora sorduğumda herşey normal..bazı kadınlarda böyle olur dedi. ben de dedim ki ama bende olmazdı önceden. son bir yıldır falan başladı. dedi ola bilir sonradan başlaması da normal. yani böyle canım
lekelenme adet gibi yyoğun ve ya kaç gün çekmiyor. az bi leke olur bende bazen bir gün. bazrn iki gün. bazen de mesela 13cu ggün leke gelir, 14gelmez. 15gelir yine. yani böyle