GamzeEgemen Bunu bilemeyiz tatlim doktor degiliz sonucta ihmal etme sen hemen doktoruna kos. Allah korusun ciddi birsey olabilir
Dilara60 Fatmagzl33 gittiniz mi doktora hayırlı haberler olsun inşallah ☺️ Bir Ekim annesi mi ayrılıyor acaba aramızdan 😇
Fatmagzl33 Dilara60 yok ben sancım geçsin diye beklerken uykuya dalmışım o çok kötü sancı geçti ama hala yokluyor
Guluc Fatmagzl33 valla gece bende aynı şekildeydim 1 saat ağrı cektim sicak su tuttum yürüyüş yaptım koridorda ufak sancılar girdi arada azıcık dinince uyumuşum şuan iyim sizde durum ne
Fatmagzl33 Guluc benimde baya şiddetliydi o kadar uykum vardıki sancıyla uyudum bi kere sancıyla uyandım tekrar uyumuştum şimdi yavaş yavaş yine geliyor sanki