ozgetunak 37+1 oldum çok merak ediyorum. Yokmu şöyle doğumdan önce şunları şunları yaşadım sonra doğurdum diyen en azından bendede olursa deneyimli oluruz 😂😂
MeyraEylulBallisi ozgetunak bende çok merak ediyorum ya. İlk belirtileri ne olcak, acaba bi kaç gün önceden anlıcak mıyım doğumun başladığını. Yoksa birdem sancıyla hastaneye gidip doğurup çıkcam mı. Çok soru var aklımda valla 😂😂 37+0 olduk bizde 😊