Selam kızlar dün kontrol de duydum zeynep kamilde normal doğum yapıldığında refaketçi almıyolarmış ezelinden belli sadece sezeryan a varmış bide ne zaman doğum olursa eşe ozaman anons geçiyolarmış dışarda beklerken dopum yapan oldumu gerçek mi bunlar acaba tevrübeleri paylaşırmısınız orda dopum yapanlar