esrerkn Normal doğumun hızlanması için Neler yapmalıyım annelerim? hurma , squat,yürüyüş, ılık duş dışında?
mikican esrerkn hurma,squat, yürüyüş,merdiven inip çıkma, sıcak küvette oturma,sıcak su altında otur kalk, korunmasız ilişki,ananas … hepsini yaptım 40+0 ne gelen var ne giden 0 açılma 0 sancı. Sabah 10da sezaryen 😂
Boncukbeyinannesi esrerkn önünüze pilates topu koyun comelin ve yürüyün. Her zaman yer cekiminden yararlanın :)
ipkklmn esrerkn 😯10 kat inerken değil de galiba 10 kat geriye çıkarken merdivende doğurursun aman Allah korusun 😂
nuuu esrerkn 10 kat günde bir kere inip çıksanız yeter herhalde 😄 ben son haftamda 3 kat inip çıkıyordum ama 10 kere sayıyordum bide 😄
Ahsen-01 esrerkn valla 10 katta insen çıksan sıcak duştan çıkmasan da gelmeyen gelmiyor canım 2. Doğumum 42 haftada nisanim.gelmesi ile başladı ama kilolarca hurma yürüyüş yada koşu diyim ben sana 😂 ilişki herşeyi denedik artık sabah sezaryane gidecektim ki sabaha karşı nisanim gelmişti bu 3. Gebeliğim hiç durmuyorum sürekli hareket halindeyim yürüyüş sıcak duş ilişki merdiven de inip çıkıyorum için de 3. Katta oturuyoru çömelerek temizlik yapıyorum ama 40+1 gelen yok birde kızlar erken gelir dedilerdi de gelmedi 🙈
esrerkn mikican hahahahahaha bizimkide kanala bile girmiyor ultrasonda poz verme peşinde 😂😂 boşuna merdiven çıkıp dizlerimi yormayım o zaman 😂😂😂 Allah hayırla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏💕💕
esrerkn Zynpalmina 37 den sonra hurma yemeye başla dedi doktor bana.39 oldum içimde hurma ağacı büyüyecek hala ses yok😀
esrerkn Ahsen-01 benim kızımı yaklaşık olarak 3 haftadır bekliyoruz doktor ha geldi ha gelecek diye ama gelmiyor hanfendi . Pazartesi sezaryenle alcaz gelcez artık☺️
Ahsen-01 esrerkn hayırlısı olsun hakkımızda benim 3. Doğumum ilk 2 si normal olduğu için bunuda normal bekliyoruz bakalım
Zynbgvn esrerkn doktorum tatlı badem yağıyla genital bölgene masaj yap dedi bana. Rahim ağzını oldukça yumuşatıyor. Perine masajı yanı bir nevi.
Ahsen-01 Zynbgvn ben kantron yağ ile perine masajı yaptım 2 gün enfeksion mantara dönüştü kaşıntı oldu dikkatte etmiştim temizliğine oysa sonra bıraktım fitil felan kullandım geçti şükür 39 haftada iken şimdi 40+1 deyiz gelmiyordu