Efulim_22 kan pıhtılaşmasından bahsediyorsun sanırım. Evet bu genel olarak demeyeyim de çok yaygın bi durum. Düşükler de bu nedenle oluyor bazen. Bende var ama bir arkadaşımda da vardı o iğne vuruldu her gün ve bebeği gayet sağlıklıydı normal doğum yaptı. İnternette ben de çok araştırdım yorumlara baktım bu bebekte veya doğumda bir sorun teşkil etmiyor.❤️