Allah’ım hergune birşey görüyorum🤦
Az önce yazı gördüm ve netten baktım çok anlayamadım konuyu , perinatolji ye gidiyorm doktora detaylıda 19. Haftada ve sonraki gitmem de 23 haftamda raporda plesntanın ön duvarda yazıyor doktr bana bununla ilgili herhangi bir şey demedi ne iyi ne kötü , yazılan bı kaç yazı beni korkuttu ve kontrolume daha çok var ne demek oluyor bu yani sorunmus gibi yazmış çoğu 😣😱🤒