Zeynep_S Merhaba kızlar 👋 vajinal mantar enfeksiyonu problemi yaşıyorum. Önce krem kullandım geçmedi sonra doktorum fitil verdi kısa süreli etkili oldu ama yine tekrarlıyor başka bir çözüm yolu var mı bildiğiniz bir an önce kurtulmak istiyorum çünkü 😒
Ozlem1626 Zeynep_S Merhaba! Bende seninle aynı durumu yaşıyorum kesik süt gibi gelen akıntım var artı kaşıntısı tabi doktora sordum bas ilaç yazın yada jel krem bişey. Olmaz sana ne versem bebeğe gider dedi ve sirkeli suyla taharet yap dedi ben taharet değil pamuğa döküp siliyorum azaldı diyebilirim dene sende
Zeynep_S Ozlem1626 merhaba sirkeli suyu da denedim bu kez de derim tahriş oluyor. Gerçekten çok sinir bozucu bir durum ya