4 kilo üstü sezeryan öneriyorlar diye biliyorum kuzenimin eşide 4.400 doğum yaptı normal çocuk rahimde sıkıştı zor çıkarttılar hemen kuveze alındı Allah’tan herhangi bir hasar kalmadı Allah’ım anasına babasına bağışladı bende 3.850 doğum yaptım normal 3 tane dikisim vardı ama doktorum 4 üzeri normal önermiyorum demişti devlete gidiyordum ozaman