Daha doktora gitmedim hamileliğimi öğrendiğimden beri pazartesi gidecektim. uzun zaman ayakta kalınca veya oturunca kasıklarımda ağrı oluyodu sürekli yatıyorum. Az önce tuvalete gittiğimde hafif kanama geldiğini gördüm. Transfer kanaması olabilir yazıyor internette ama içime kurt düştü 😭 eşimde yatılı çalışıyor yarın çıkacak anca sabaha gidebilirim dr a. korkmalı mıyım durumdan😩