Yasevita Kızlar bu doğum sancısı mı. Belime bir ağrı giriyor, karnım bi şekil alıyor,sertleşiyor. Bi süre sonra geçiyor. Bu arada bebişim de çok hareketli. Kasılma esnasında hareker edemiyor ama sonrasında hareketli.
turansmom1 Yasevita 34+5deyim aynı sancıyı bende çekiyorum ama tık yok ne su geldi ne nisan. Ölüyorum resmen ağrıdan arada bir giriyor belimden olduğum yerde kalıyorum karnım taş gibi oluyor benimde bebeğim çok hareketli ama sanırım bu yalancı sancı dedikleri oluyor. Çünkü öyle yazıyordu happy momda adet ağrısına benzer belden sancılar karinda sertleşme yalancı sancıymış.
AliKereminannesi Yasevita evet benim öyle olmuştu 39+5 te doğum yaptım belime ağrı giriyordu sonra karnım sertlesiyordu sancılarını takip et panik yapma😛 Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙇
Zeyzeyka Yasevita bende geceyi bu şekilde geçirdim şuan biraz hafif bel ağrısı var kasıklarıma sancı vurmuyo belki bugün doğururum
Zeyzeyka Yasevita canım nasıl oldun ben öğlen 2 saat uyudum sancılar falan kesildi gece kesin doğururum diyodum şuan bi şeyim yok
turansmom1 Yasevita 2 saatte bir giriyor genelde bazen saatte bir giriyor benimkiler çok düzensiz ama senin dogumun yaklaşmış riske atma kuzum istersen doktoruna bir sor yinede🤷♀️
Yasevita AliKereminannesi saatlerdir devam ediyor. Kısa aralıklarla. Ama şimdilik evde atlatmaya çalışıyorum. Suyun gelmiş miydi senin. Nasıl oldu sonrası
Yasevita Zeyzeyka benim devam ediyor. Belime çok kötü giriyor ağrı. En az arkama yaslanıp oturduğumda etkileniyorum. Ayakta ya da yatarken daha şiddetli
Zeyzeyka Yasevita o zaman doğumun başlıyor olabilir canım bi git kontrol ettir ama sıkıntı yoksa evde çek ağrını sıcak su tut beline, benimde belimde tuhaf bi ağrı var biraz uyumaya çalıştım doğum olursa yorgun olmayayım diye 2 saat uyumuşum hayırlısıyla bugün alalım yavrularımızı kucağımıza inşallah
Zeyzeyka Yasevita oyyy canımm Rabbim hayırlı sağlıklı evlat olmayı nasip etsin insallah olsun kavuştun pamuğuna her şey geride kaldı ❤️ Darısı başıma insallah
Yasevita Zeyzeyka çok şükür canım. Darısı sana inş. Daha kolayı olsun. Sağlıkla al evladını kucağına inş