39 haftalık olduk ve bebeğimin suyu sınırdaymış. Pazartesi günü kontrolümde suda azalma görürse doktorum riske atmayıp sezaryene almak istiyor. Bende ameliyat olmaktan çok korkuyorum ve şu iki günde sancımın gelip normal doğum yapmak için dua istiyorum, tabii sağlıklı bir şekilde olması daha önemli. Hakkımızda sezaryen sağlıklıyla o olsun.