Fıkıre ıhtycm var 4 aydr sıgıller le ugrasıorm 4 kutu krem kullandı gecmdı hersefernde 230 TL verıorm artık kullnamıcm 30 haftalık hamileyim doktora ya dogum sırasında (sezeryan) alın dıcem yada dgum sonrası sizce ne yapmalıyım yada sımdı mı yaktrmalıyım korkuyrm da offff