Yakupemelbatuhan korkmanıza gerek yok, benm göğüslerim çok küçüktü çokta büyümedi nasıl süt dolacak ki diyordum doğumdan sonra sütüm gelmedi ama bebek aç kalmaskn diye biberon verdiler hastanede ama yinede emzirmeye devam ettik eve geldim duş aldım 3. Gün dedikleri gibi sütüm geldi ve bebek sütü bitiremediği için göğüslerim taş gbi oldu. Böyle durumda da zeytinyağı ile ovmanı tavsiye ederim. Şimdi o küçük dediğim göğüslerimden bebeğimin bitiremeyeceği kdr geliyor. Meraklanma gelecektir bıl bol emzirmeye çalış