Agjflgknn çalışan biriyim işyerine sabah 2 yumurta haşlıyorum yanınada 2 3 dilim kaşar yiyorum öğlen yemeğinde işyerinde ne çıkarsa genelde bakliyat ve çorba oluyor saat 4 te 1 elma yanınada kuru yemiş bir avuç saat 8 de akşam yemeği oda ne olursa öyle yediğim bişey yok ama haftada 2 3 kez et yemeğe dikkat ediyorum gece 11 de de fix 1 armut 1 incir asla abur cubur yemiyorum tatlı falanda hiç sevmem şeker testimde normal çıktı kendim 3 kilo aldım ve genetik olarak eşimde bende minyon tipli ve zayıfız doktorda iyi bakmışsın bebeğe 2 hafta önden gidiyor dedi 😊