Domatesimm benim 38.haftada çıktı ortaya varlığı öyle ele falan gelmediği için ben orda varis olduğunu bile bilmiyodum bi gün tuvalette bi kanamam başladı eyvah dedim çocuk geliyo ama nası kanama foşur foşur ayaklarıma iniyo hastaneye nası gittiğimi bilemedim.gittiğimde durmuştu doktorda alttan muayene etti bişey yok içerde dedi sonra tam ayağa kalkarken bida bi boşaldı kan orda hemen baktı gördü doktor varis varmış vajinanda o patlıyo dedi🤦🏻♀️Normal doğuma engel değil dedi.40 haftaya girdim hala hergün az az kanıyo silerken falan değince hemen başlıyo kanamaya