Dmlkrts Haftamdayım yaklaşık 20 gün önce doktor kontrlmde kordonun bebegin boynuna 3 kere dolandıgını ögrendim hem korktum hemde panikledim haliyle olan seylermiş ama karsılastığım bisey degildi düzelme olmazsa erken doğum sezryan daha gününe cok var ve korkuyorum yaşarmı küvezde cok kalırmı diye böyle bir durum yasayıp atlatan anneler yardım ve bilglrnze ihtycm var 🙏
Zeyzeyka Dmlkrts bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum canım inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın yavrunu bazen tekrar kendileri açabiliyomuş kordonu, bebeğinin hareketlerini sürekli takip et ve kontrollerini ihmal etme
Irmakkk21 Dmlkrts benimde 36. Hafta da kordon dolanmisti doktor olur öyle şeyler gayet normal dedi. Hareketlerini takip et demişti bir sorun olmadi
Dmlkrts Zeyzeyka amin insallah harektlrbi srekli takip ediyorum insallah sorunsuz bir sekilde saglikla gelir🙏
Dmlkrts Irmakkk21 banada düzelme olmazsa doğum dedi daha 2 ayımız var erken diye korkuyorum biraz kilosuda 1800 küçück daha
Irmakkk21 Dmlkrts kordon için erken doğum yapmıyorlar egerki hareketlerinde yavaşlama yoksa. Ultrason da ki kilolara bakma çok yanıltıcı oluyorlar ki olmasa bile kilo alıcı şeyler yemeye çalış