Cansiin canım dişimin içi delindi benim de sol taraf orta , diğer dişiminde dolgusu düştü. Ben de antibiyotik kullanmamak için ve zararı olur endişesi ile gitmedim dişçiye. Bence kullanma. Antibiyotik den korkuyorum ben ama senin kararın tabi. Bana yazmıştı enfeksiyon için antibiyotik yan etki yapmıştı, o günden sonra almadım birdaha