__Papatya__ 2 gün sonra 34 hafta olacak kızım .ama uykusuzluk ,bel.agrisi ,vajina ağrısı yaşıyorum .bide hiç durmadan yiyorum doymuyorum .siz neler yaşıyorsunuz kızlar 🥰
bttlll- __Papatya__ biz de 34+3 olduk doymamak mı onu bir de bana sor 😂 uykudan uyanıyorum resmen 😍 rahim ağzı kısalmam var benimde 29. Haftadan beri erken doğum riski. Bu günlere geldik çok şükür 🤲🏻🥰
1Kubrakara __Papatya__ bende iki gün sonra 34 haftalık oluyorum benim de vajinama ara ara sancı giriyor. Dogurucam sanıyorum😂
ecembugra53 __Papatya__ iyi cok şükür gece pek yemiyorum bişeyler atıştırıyorum CNN kurunuemiş gibi 😊 salatslık tuzla yiyorum sadece yalamcı kasılmalar başladı
__Papatya__ bttlll- kesinlikle uykudann uyanıp yiyenlerdenim bende canım 🙋Allah yardımcın olsun sağ salim.tam zamanında alırsın kucağına inşallah bebeğini 🥰🤗
SKelebek __Papatya__ bttlll- 1Kubrakara Ya hanımlar bende aç hissediyorum ama kilo almamak için dikkat etmeye çalışıyorum kaç kilo aldınız
__Papatya__ 1Kubrakara normaldir diye düşünüyorum yalancı sancılar da başlıyormuş bu haftalarda çok zor ama zaman geçsinde kızıma kavusayim istiyorum 🥰🥰
__Papatya__ ecembugra53 sağlıcakla kicagin alırsın sende inşAllah canım 🤲🏻baya yol.kat ettik az kaldı dayanalim 🤗
minikmevaninannesi __Papatya__ 34+4 🙋🏻♀️ bebişkom bazen aniden cok sert vuruyor canımı acıtıyor 🥴 gece uykum uyku tutmuyor doğru düzgün. 🤦🏻♀️ Hastane çantası hazırladınız mi? Ben anca yikadim utuledim kıyafetleri çantayı şimdiden hazirlasam mi bilemedim
__Papatya__ minikmevaninannesi ahh sorma canimm bı ara sıklaştı beni kiziminda hareketlri .resmen karnım yerinden kalkıp iniyor 🤗ben hazırladım ne olir ne olmaz diye hazır da kalsın dedim 🤗
Kybele23 __Papatya__ 33+3 olduk biz de. Bu ara reflü yanmaları artmaya başladı. Bir de karnım çok kasılıyor. Kaskatı oluyor bir anda ve kasıldığında böyle sanki gaz sancısı varmış gibi hafif hafif sancıyor dayanılmayacak gibi değil ama. Sanırım rahim kendini doğuma hazırlamaya başladı.
__Papatya__ Kybele23 merhaba canım .aynen kasılma ağrılar bide bebek baskinyapiyor rahme odada sıkıntısı bu haftalar zor ama geçicem inşallah 🤲🏻🤲🏻