Gizemahmet
Üzulmeyin normal doguma engel degil aslinda, ben ilk gebeligimde suni sanci ile baslattik ama 9 saatin sonunda sogum ilerlemedi sezeryana donduk. Degerlerim 3 katına ulasmisti mesela o zaman. Biraz takip ederlee, artis egiliminde ise mutlaka 37 de alinmasi gerekiyor. Saglikli gelsinde nasil ve ne zaman gelecegi önemini kaybediyor. Kasintilati bilirim ben 5 hafta kadar cekmistim malesef😏
Allah yardimciniz olsun insallah. Endise etmeyin dogumla birlikte cabucak normale donuyor degerler de