Balkupu 39+2 haftalık hiç açılma yokmuş ağrı da yok. Başına gelip normal doğum yapan var mı genelde 38’lerde açılma başladığını okuyorum hep
Melikedefnemm Balkupu bn bu postu 39 da açtım acilmam sancim hiç bişeyim yoktu takii o güne kadar vee 39+4 de doğurdum 😜