Merhaba çift yumurta ikizlerine hamileyim ikinci gebeliğim zayıf olduğum için 17.haftada hissetmeye başladım ama hep sol tarafımda hissediyorum sağ tarafta yok ikizlerin biri sağ biri sol tarafta olmuyor öu ben mi yanlış biliyorum diğeri hareket ediyor diğeri etmiyor mu korkuyorum bu durumu yaşayan var mı doktor kontrolüme daha çok var