Kizlar ben 2 aylık hamileyim ve çok daralıyorum sanki böyle içimden bisey patlicak gibi oluyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum bulantı kusmam var ayağa kalkıp yürüdüğüm zaman bulantıdan duramıyorum sürekli yatıyorum ama artık gına geldi ya diyorum ki ben şimdiden böyleysem son haftalarda napcam ikinci gebeliğim ilkimde çok rahattım hiç bir sıkıntım yoktu ama bunda hepsi var 😔 sizdede böyle oluyor mu ve ne yapıyorsunuz böyle olduğu zaman