Nurclskn Merhaba kizlar suan 26+2 haftalik hamileyim. Bugun kontrolde bebegin boyunun 33 cm oldugunu soyledi doktor. Haftasina gore biraz kisa dedi sizin nasildi bu haftada
Nurclskn Internetten bakincada 34 36 cm arasi diyo cok fark olmasada insanin aklina takiliyo geride mi boyu diye
Astadavistabeybi Nurclskn kilosu biraz fazla değil mi gerçi her bebek aynı olacak değil bizimki 750 gr boyu 33 cm normal görünüyor dedi bence sizinki de iyi durumdadır aklınıza kötü birşey getirmeyin
Nurclskn Babasi 1.87 ben minyonum ama erkek bebek iste tabiki saglikli olmasi oncelik ama kisa mi olur acaba diye dusunuo insan
Funda007 Nurclskn canım benim ikinci gebeligim ben 1.60 boyundayım eşim 186 simdi benim kızımın yani ilk bebegimin ultrasonuna bakıyorum 33 cm mış oda o haftada ve 52 cm dogdu düşün :) senin doktorda sorun var baksana bi ultrasın kagıdına Fl kac yazıo deger
Nurclskn Astadavistabeybi ne biliyim iste zaten hormonlardan herseyi kafamiza takiorz bide bu aklima takildi