Mernana Merhaba güzel annişler ve anne adayları. Son üç ayın içindeyiz. 27+3 bu haftadan sonra doktor kontrolüne ne sıklıkla gitmek gerekiyor acaba? Bu haftaya kadar ayda bir şeklinde kontrollerime gittim aynı devammı yoksa sıklaşıcakmı?
Melisasey Mernana 33 haftadan sonra 15 günde bir çağırdı beni doktorum ondan önce ayda bir gidiyorduk
nurten94 Mernana 34 - 35 hafta olana kadar sadece ayda bir gideceksiniz ondan sonra 2 hafta 36 olunca da her hafta gideceksiniz yani şimdilik yolunuz uzun 😊😊
ecembugra53 Mernana canım 34. Haftadayım 35. E gircem 2 hafta oldu sıklaştı ondan önce ayda 1 gidiyordum
Mernana nurten94 hemde ne uzun ☹️ Bende sanıyordum ki son üç ay iki haftada bir gidilir ama nerde ben yine sessiz sedasız beklemeye devam edeyim ozaman 🤦🏻♀️😁