nurten94 Fatmanurrr23 evveeettt ben ilk kızımı 41. haftaya girdiğim zaman doğurmuştum maalesef biraz da kilolu bi bebekti 🥰🥰
Milkyol 40+2 den selam :) pazartesi suni sanci ile dogumu baslatacak doktorum. Hala acilmam yok. 1 cm bile 😔 sancim da yok cok nadir 1 2 kere oldu o kadar.
Milkyol Shdmcht ozelde olacak. Doktorum 40i cok gecirmek istemiyordu ama normal dogum pozisyonu almis bebegim o yuzden az daha bekleyelim dedi. Pazartesi 40+4 olacak. Insallah normal dogurabilirim. Acilmam olmazsa sezeryana donecek cunku.
nurten94 Leyli0556 4.100 doğdu gayet düzgün ve sağlıklıydı kızım 🤲🏻 İnşallah sizde sağ salim kucağınıza alırsınız hiç bir sorun olmadan 😊🤲🏻
Leyli0556 nurten94 amin inşallah canım . Peki kendi sancın varmıydı ? Benim ne açılmam var ne bebek kanala giriyor suni sancıdan korkuyorum biraz
nurten94 Leyli0556 son ana kadar gayet güzel açılmam vardı ama suni sancı beni mahvetti en son çektiğim acıya dayanamayıp bayılmışım tansiyonum çok yükselince bebeği sezaryen ile almak mecburunda kaldılar 😞 çok zor acılı bir doğum geçirdim yani anlayacağınız