Semrasirac İyi akşamlar anneler 13+2 günlük hamileyim saçımı boyamak istiyorum ama birşey olur mu bilmiyorum
SeymaDincer Semrasirac ben doktoruma sordum boyanın deriden emilimi az aslında zararlı olan şey kokusu bitkisel boya amonyaksız veya açık alan da yaptırabileceksen olur demişti. Ama ben sorduğumda çocuk 25 haftalık falandı bence biraz daha bekleyin
Lidya-T Amonyaksız boyayla boyadım ben bir şey olmadı. Diğerinin zararlı olup olmadığını bilimsel olarak tam açıklayamadılar o yüzden pek kimse o riske girmiyor
Ef24 İlk 12-16 hafta boyamayın bence ne olur ne olmaz bebeğinizin organları gelişiyor. Ben 23. Haftamda amonyaksız sülfatsız boyayla boyamıştım